Типові запитання
Де знайти афішу?
Скільки триває програма? Що вона містить?
90-хвилинна програма містить ознайомлення з інтерактивною експозоною з нашим космічним гідом, живу лекцію-подорож зоряним небом, перегляд повнокупольного мультфільму чи фільму у Зоряній залі, перебування у VR-зоні, вільний час для самостійного ознайомлення з експозоною та відповіді на ваші питання.
Як придбати квитки?
Квитки можна придбати на нашому сайті. Для цього потрібно обрати бажаний захід, дату, ознайомитися з Правилами відвідування та Публічною пропозицією (офертою). Після того, як ви оберете місця у Зоряній залі, необхідно внести ваші контактні дані та провести оплату. Квитки надійдуть на вказану електронну пошту.
Чи можна обміняти або повернути квитки?
Ми можемо обміняти квитки на інший сеанс або повернути їх вартість.
Ви можете оформити повернення квитків не пізніше ніж за 2 години до сеансу.
Для того, щоб повернути квитки, Вам необхідно надіслати на нашу електронну пошту info@planetarium.com.ua квитки, які Ви отримали після оплати, та квитанцію про сплату.
Вартість квитків повернеться на карту, з якою робили оплату.
Ви можете оформити повернення квитків не пізніше ніж за 2 години до сеансу.
Для того, щоб повернути квитки, Вам необхідно надіслати на нашу електронну пошту info@planetarium.com.ua квитки, які Ви отримали після оплати, та квитанцію про сплату.
Вартість квитків повернеться на карту, з якою робили оплату.
Чи можна придбати квитки локально у Планетарії?
Квитки можна придбати у зручний для вас спосіб: онлайн на сайті або безпосередньо перед сеансом у наших адміністраторів.
З якого віку можна відвідати Планетарій?
Рекомендований вік для відвідування Планетарію — з 4-х років, адже дитина може злякатися темряви та гучних звуків у Зоряній залі. При цьому, квиток потрібен кожному відвідувачу!
Чи можуть діти відвідати Планетарій без супроводу дорослих?
Маленькі любителі космосу з 4 до 12 років обов'язково повинні супроводжуватися дорослими.
Якщо квиток придбаний на певний час, чи можна прийти завчасно?
Між нашими сеансами є певний проміжок часу, аби всі гості встигли ознайомитися з інтерактивною експозоною, придбати космічний сувенір на згадку та поласувати смаколиками. Також у цей час ми готуємо експозону до вашого приходу. Тому чекаємо вас не раніше, ніж за 10 хвилин до початку сеансу!
Чи є у Планетарії обладнане укриття на випадок повітряної тривоги?
Ми піклуємося про наших гостей, тому після оголошення у місті повітряної тривоги космічні гіди Planetarium Noosphere запрошують всіх до обладнаного укриття. Після відбою програма продовжується. У разі, якщо тривога продовжується довше за тривалість сеансу, ми запропонуємо перенести ваш візит на іншу, зручну для вас, дату та час.
Чи можна замовити індивідуальну або групову екскурсію?
Ми пропонуємо закладам освіти закриті (групові) сеанси, під час яких юні астрономи здобудуть нові знання в ході захопливих космічних подорожей, а також проведення індивідуальних сеансів. Річниця, романтичне побачення, освідчення — ми гарантуємо, що ці важливі події будуть особливими, оскільки підхід до кожного заходу індивідуальний!
Як я можу дізнатися більше про відвідування?
Ми відповідаємо на телефонні дзвінки з 10:00 до 20:00 за номером +38(050)701-88-82, а також ви можете звертатися до нас у соцмережах.